Maak mensen blij en promoot je bedrijf met de tacx bidon

Bij het promoten van je bedrijf is het van belang dat je goed kijkt naar de balans tussen de reclame en de gemoedstoestand van de potentiele klanten. Teveel reclame of reclame die te opdringerig is, kan leiden tot een negatieve stemming bij de doelgroep. Te weinig reclame of geen reclame zorgt misschien wel voor een positieve of neutrale gemoedstoestand, maar deze is dan uiteraard niet gelinkt aan jouw onderneming. Je wilt dus zorgen dat de reclame die je maakt of de promotieartikelen die je de wereld in stuurt, leiden tot een grotere naamsbekendheid en je wilt dat men de naam van je onderneming op een positieve manier ervaart. Maar dit is een uiterst precaire balans waarbij je heel snel te ver in 1 van beide richten doorschiet. Je kunt dus zomaar net te weinig of net teveel reclame maken. Je zou dit op een stijgende van links naar rechts kunnen plaatsen waarbij je dus het liefst zo hoog mogelijk zit voor het punt waar de lijn opeens gaat dalen. Vervolgens heb je dus ook een spectrum dat van boven naar beneden kan lopen en de horizontale lijn van hoeveelheid reclame doorkruist. Deze lijn geeft aan hoe blij de consument is. Je moet als reclame maker of promotor dus zorgen dat je met je reclame of promotie precies op het punt zit waar beide lijnen contact maken. Dat is namelijk op het hoogte punt qua reclame en tevredenheid. Dat is de zogenaamde ‘sweet’ spot. Een goede manier om dit punt te bereiken en het risico van teveel reclame en ontevreden consumenten te minimaliseren, is het gebruik van promotieartikelen. Dit zijn immers een soort cadeautjes en daar zullen niet snel boze reactie op volgen. Toch kan je de plank misslaan met de keuze van je promotieartikel. Als het bijvoorbeeld een milieu onvriendelijk product is, dan kan dat tot negatieve reacties leiden. Men krijgt dan wel een presentje, maar is er niet blij mee. Deze onvrede wordt dan gelinkt aan je bedrijf waardoor je langer op het kruispunt van beide lijnen zit. Ook maak je dan al snel teveel reclame omdat ieder artikel er eigenlijk al 1 teveel is. Daarom kun je bijvoorbeeld beter een tacx bidon bedrukken. Dit is namelijk een bidon die jaren mee gaat, duurzaam is en zo het milieu minimaal belast. Daar komt bij dat men bijna altijd wel een tacx bidon kan gebruiken. Men zal dan ook snel blij zijn of in ieder geval positief gestemd zijn wanneer ze een tacx bidon ontvangen. Kijk dan ook gerust eens op bottlepromotions.com voor de mogelijkheden van het kopen en bedrukken van de tacx bidon. 

Bestel en bedruk de tacx bidon bij bottlepromotions.com

Als je een tacx bidon wil bedrukken, dan kun je dat meteen regelen via de website van bottlepromotions.com. Je kunt via deze site een keuze maken uit drie verschillend typen tacx bidon, namelijk: 

  • Eco bidons
  • Lifestyle bidon
  • Sport bidons

Je kunt vervolgen zelf een ontwerp doorsturen met datgene wat je graag op de tacx bidon gedrukt wil zien. Ook kun je aangeven hoeveel bidons je wilt kopen. 

Kijk voor meer informatie op de site 

Mocht je meer willen weten, dan kun je uiteraard altijd even een kijkje nemen op de website van bottlepromotions.com.